This took SO long to remix xD It was so hard to go by ear, and try to replicate all the chords and melodies, all the sounds and effects. I really hope you all enjoy this song. I'm really proud of myself of how this all turned out from day one, to finishing the song. Thanks Teminite and MDK for allowing music artists to remix your epic song! I had fun making this! Please enjoy! x3

-

Song on SoundCloud: (link is only visible to registered users)

-

Original song here: (link is only visible to registered users)

Please go follow Teminite and MDK at all their music sites and social media sites!

-

Cover art made by: (link is only visible to registered users)

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    pneuman217

    3:27 when youve got done arguing with everyone it the house but your mom comes in

  • User Avatar

    Lacuna (NEW SONG)

    refaveeee

  • User Avatar

    Oversaturate Audio

    Holy shit! That sound design tho.

  • User Avatar

    ofvmusic ‏‏‎‎

    Fuck that sound design is illegal here bruh

  • User Avatar

    okin

    howww

  • User Avatar

    synthonix

    absolutely killed it bros

  • User Avatar

    synthonix

    this fucking bangs

  • User Avatar

    synthonix

    DANG

  • User Avatar

    Lacuna (NEW SONG)

    NO WAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYY ALL MY FAV TEMINITE SONGS AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH I LOVE YOU XCULEEEEE

  • User Avatar

    Stormdrain

    Quite tasteful. Nice job, man, I love the good work.

  • User Avatar

    Vulkron

    well hot damn, i forgot to check dis out

    Sounds fantastic my g <3

  • User Avatar

    joVee is dead

    Mdk = my dick

    • User Avatar

      June!

      Mastering and sound design need work, but otherwise, this is thoroughly enjoyable.

    • User Avatar

      Murkoden

      but how did you get the midi tho

      • User Avatar

        Murkoden

        well doopie doo

        good work

      • User Avatar

        XculE

        I didn't get any midi. All by ear man. i don't even know how to do that, if it's possible. All I did was download everything, took a day to go through all the files, and keep the ones where theirs chords and important stems, like the voices. Then i went to each and every chord part, bass part, lead part, pluck part, and try to go by ear and replicate it on garageband, then I replicated it to Audiotool. Took about two days to do that

      • User Avatar

        Murkoden

        I know he gave stems but they were just samples. Maybe idk how to extract a midi from it or something but it just seemed like samples.

      1 more
    • User Avatar

      Koza

      Fuck dude!!! This is so damn awesome

      19 more
    00:00
    06:03