Cover of track ooferoni edit by Vulkron
  • about 3 years ago
  • 1732
  • 93
  • 19

Vulkron, ooferoni edit

00:0001:03

whipped this up in about 20 minutes

...

ooferoni

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Pathox

    about 3 years ago

    *dances*

  • User Avatar

    Nobiwon

    about 3 years ago

    and I whipped up a remix in 10 minutes

  • User Avatar

    echomist

    about 3 years ago

    this is really cool! nice job

  • User Avatar

    Ty Freestyle

    about 3 years ago

    idk if this is a criticism or not but why are all house producers not making their own drums anymore?

    • User Avatar

      Zerod

      about 3 years ago

      I don't mind the use of loops, but I deeply appreciate when an artist puts that extra five to ten minutes into using one shots and making their own rhythms with percussion. It adds a bit of a "To: Audience From: Artist (with Love)" kinda feel; like they care about the audience and wanna show it

    • User Avatar

      ⃝ ⃝ ⃝ ⃝ heissen

      about 3 years ago

      But it's all starting to sound the same because of that vv

    • User Avatar

      Vulkron

      about 3 years ago

      With the kick and sometimes the claps, I do actually find a oneshot and put it in the mach to use, but yeah other than that i p much just use samples ur right

    1 more
  • User Avatar

    Auxilor (moved)

    about 3 years ago

    I managed to get an mp3 of my what about us remix :)

    Buy it for $1 at (link is only visible to registered users)

    Giving all the money I make from it to cancer research uk!

  • User Avatar

    Gofkuh

    about 3 years ago

    sounds a bit byte by martin garrix but its great!

  • User Avatar

    WOUNDNECKS

    about 3 years ago

    holy shit thank you so much for making this (btw you were kind of the inspiration for the original track)

  • User Avatar

    kurp

    about 3 years ago

    why does this sound so familiar

  • User Avatar

    Litonix

    about 3 years ago

    O_O dude I love this

  • User Avatar

    Recompense

    about 3 years ago

    dont quite like the Big Room Impact 3 FX sample on beat 4 of every other measure it sounds just kinda weird. other than that, i really do love the ease and cleanliness in which u produce good edm

00:00
06:03