Cover of track CRYSTAL(FUCK OMEGA EDITION) by dopesoe
  • about 4 years ago
  • 131
  • 9
  • 32

dopesoe, CRYSTAL(FUCK OMEGA EDITION)

00:0000:47

Ik damn well ye aint got skills like this

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    dopesoe

    about 4 years ago

    Maybe if you knew how to work FL Studio you`d know lmao

  • User Avatar

    Fluent

    about 1 year ago

    <3

  • User Avatar

    jvcxb

    about 1 year ago

    throwback to when yall used 2 shit on me now look @ me now !!!! lmfaooo good times

  • User Avatar

    jvcxb

    about 3 years ago

    fuckin hate that faggot.

  • User Avatar

    jvcxb

    about 3 years ago

    FUCK OMEGA.

  • User Avatar

    jc.

    about 4 years ago

    OMEGA THE HOT DOG CUNT PUSSY GUY WHO WILL FUCK LITERARY ANYONE

  • User Avatar

    abstract

    about 4 years ago

    damn

  • User Avatar

    jc.

    about 4 years ago

    hit me up with that sample jacobrapz @GMAIL .com

  • User Avatar

    dopesoe

    about 4 years ago

    I`ll prolly rabbit chat tomorrow me making a beat

  • User Avatar

    dopesoe

    about 4 years ago

    Nope I did that all myself. I dont use loops lol

  • User Avatar

    jvcxb

    about 4 years ago

    what is this a drum loop

  • User Avatar

    dopesoe

    about 4 years ago

    <3

  • User Avatar

    jvcxb

    about 4 years ago

    lol jk

  • User Avatar

    jvcxb

    about 4 years ago

    decent.

  • User Avatar

    jvcxb

    about 4 years ago

    ok

00:00
06:03