It seems to be the only way. 

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    STAGEFRIGHT

    about 3 years ago

    212 faves for this

  • User Avatar

    The Titan

    about 3 years ago

    everyone out here charting and im just stuck no where lmao *cries*

    • User Avatar

      samoan_thor38

      about 3 years ago
    • User Avatar

      ulrike-dream

      about 3 years ago

      Great track!

    • User Avatar

      Vizil

      about 3 years ago

      How have i not faved

    • User Avatar

      read-ønly

      about 3 years ago

      whoa. the intro is crazy. love it.

    • User Avatar

      Woahsa

      about 3 years ago

      ouch, i wish I could hear all the sounds you put in this track, and all the ideas you had for it, but its to loud.

    • User Avatar

      solir

      about 3 years ago

      oh

    • User Avatar

      Memori

      about 3 years ago

      Tbh, I like everything but the Future Bass drop in this. The drop seems too messy imo. I did like the intro and the breaks, they remind me of some good old synthwave. But I'd say work more and study some future bass to see how artists do their future bass drops and tracks.

      • User Avatar

        ꧁laevent

        about 3 years ago

        He made what he felt, and that's what matters

      • User Avatar

        ꧁laevent

        about 3 years ago

        When I listen to this song I can feel every feeling and thought pass through me

      • User Avatar

        ꧁laevent

        about 3 years ago

        Not to be a dick, but I feel that he wasn't going for that

    • User Avatar

      ZIM

      about 3 years ago

      kinda wish the songs in electropical charted lol

    • User Avatar

      CoveredFurniture

      about 3 years ago

      I think I made a track similar to this but not even close I just got some ideas from this track idk Lets go to our moon!

    • User Avatar

      CoveredFurniture

      about 3 years ago

      I wanna make music like this

    • User Avatar

      S A N F E A R

      about 3 years ago

      THIS IS LIT OMG

    • User Avatar

      Unity500

      about 3 years ago

      Nicely done!

    • User Avatar

      Chua

      about 3 years ago

      I have to say that this song sounds like Porter Robinson made it. good job again.

      • User Avatar

        KNIFEself

        about 3 years ago

        Album: Worlds.rar, 2014, Robinson, Porter = My Holy Bible <3

    00:00
    06:03