Cover of track phosphenes by neo.
  • about 2 months ago
  • 1155
  • 72
  • 52

neo., phosphenes

00:0002:41

this was fun

-

tried really hard with the mixing on this one for once; lemme know how i did

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Project Epsilon uwu ★★★★★

    about 1 month ago

    sure, why not? use 10, 20 OTTs on the master.

    • User Avatar

      neo.

      about 1 month ago

      yikes

    • User Avatar

      Zarvmas

      about 1 month ago

      im gonna pretend neo didnt say that

    • User Avatar

      neo.

      about 1 month ago

      because i know nothing about music production tbh

    3 more
  • User Avatar

    leadensnow

    about 1 month ago

    absolute madlad, this is sick

  • User Avatar

    neo.

    about 2 months ago

    i wanna do more with dubstep, i feel like the genres kinda dead on this site

    same with electro

    • User Avatar

      Synthlex

      about 1 month ago

      maybe wanna cullab?

    • User Avatar

      forked

      about 2 months ago

      oh lord

      who knew there were so many dead genres

    • User Avatar

      heissen

      about 2 months ago

      hardstyle

    3 more
  • User Avatar

    Chromacore

    about 2 months ago

    honestly made nut. Fl Remake soon?

    • User Avatar

      Fluent

      about 2 months ago

      epic

    • User Avatar

      Chromacore

      about 2 months ago

      naw bro, ima try to do it lol

    • User Avatar

      neo.

      about 2 months ago

      i dont use fl, so no

  • User Avatar

    coru

    about 2 months ago

    i needed this

  • User Avatar

    coru

    about 2 months ago

    aaa fuck haven't heard melodic dubstep in a long time

  • User Avatar

    synth pie

    about 2 months ago

    daddy give me the cummies

  • User Avatar

    Fluctus the reindeer

    about 2 months ago

    Those chord stabs make me nut every fucking time ughhhhhhhhhh

  • User Avatar

    Zarvmas

    about 2 months ago

    searching for words

  • User Avatar

    Zarvmas

    about 2 months ago

    holy motherfucking

  • User Avatar

    Ari. [back maybe]

    about 2 months ago

    damn getting old insan3lik3 vibes at 0:31

  • User Avatar

    Snowfire

    about 2 months ago

    Lol, I think everyone could tell you tried hard, there's no need to tell everyone XD

    • User Avatar

      Snowfire

      about 2 months ago

      This is great. Well done, my guy.

  • User Avatar

    neo.

    about 2 months ago

    thanks for the love fellas

  • User Avatar

    Head Trauma Romance

    about 2 months ago
  • User Avatar

    L.U.X.X.M.I.И.D.D

    about 2 months ago
    13 more
00:00
06:03