Cover of track Nicky Romero - Toulouse (Remake) by neo. (remix comp)
  • about 4 years ago
  • 705
  • 67
  • 36

neo. (remix comp), Nicky Romero - Toulouse (Remake)

00:0000:00

A remake of Nicky Romero's popular track, Toulouse. It's a few years old, but I love the track so much that when I figured out the main melody I just had to try and remake it on AT.

I wasn't able to finish the whole song as my computer was starting to struggle, but he's what I managed to finish.

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    sin thee

    about 1 year ago

    the drop always gets me man

  • User Avatar

    sin thee

    about 1 year ago

    T H R O W B A CK

    • User Avatar

      Synthlex

      about 1 year ago

      okai get your shit together ffs

  • User Avatar

    neo. (remix comp)

    about 1 year ago

    :///////

  • User Avatar

    Caleb Nathan

    about 1 year ago

    kinda makes me want to make my own remake of my fav song...

  • User Avatar

    CallyKay

    about 1 year ago

    Oh nice this is cool. I love remixes and this is really close! Very nice! I like it a lot!

  • User Avatar

    Kyba

    about 1 year ago

    NEEEEOOOOO

  • User Avatar

    Kyba

    about 1 year ago

    XXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • User Avatar

    Kyba

    about 1 year ago

    can more people play this rn pls

  • User Avatar

    Kyba

    about 1 year ago

    yes omf

  • User Avatar

    neo. (remix comp)

    about 2 years ago

    >intro is the only good part

  • User Avatar

    Sijil

    about 2 years ago

    get ur guy fawkes masks gentlemen

  • User Avatar

    Synthlex

    about 2 years ago

    why havent seen this yet ;-;

  • User Avatar

    sin thee

    about 2 years ago

    i agree with 2 month ago synthboi

  • User Avatar

    X___________X

    about 3 years ago

    I can still remember that once wanted to edit the drop, but i horribly failed ;-;

  • User Avatar

    neo. (remix comp)

    about 3 years ago

    That drop tho lmao

00:00
99:99