Cover Credit: (link is only visible to registered users)

LYRICS:

On some r kelly shit that song was great

I don't mean to overstate

But the way it made me feel

There's a pressure i need to alleviate

.

Originates below

Drank three espresso

And my serotonin reached its peak

More like a plateau

.

Level up stepladder

Liquid in my bladder

Hit the toilet splatter

And i messed up my manners

.

Dribbled on my pants

@Head Trauma Romance

Kinda gotta pee

But i'm doing the pee pee dance

.

Kinda gotta pee now x6

.

Escribe esto en cinco minutos

You steal trap beats take five weeks to transpose

Don't know how you did it but you make me have to urinate

Breathtaking beats make me extra hyperventilate

.

When i feel the vibe i go sky high

Pee on the clouds make it rain white wine

Fine dining and breathing is all he knows

When he shatters listeners ears with the pee pee flow

.-.-.-.-.-.-.-.

Join the AT community discord server to be in on some of the inside jokes on AT

(link is only visible to registered users)

(link is only visible to registered users)

(link is only visible to registered users)

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    FRED♪

    about 1 month ago

    My god

    That last segment sounds like Slim Shady when he's "angry"

  • User Avatar

    hellfuck jones

    2 weeks ago

    the 100 gecs sample lmao nice

  • User Avatar

    kav

    about 1 month ago

    this beat top tier though

  • User Avatar

    kav

    about 1 month ago

    the real slim shady in the house

  • User Avatar

    MOOSEY

    about 1 month ago

    this is acc rlly good! and funny XD

  • User Avatar

    aiden

    about 1 month ago

    this slaps af

  • User Avatar

    Kibbey

    about 1 month ago

    Holy shit I missed out sooo much

  • User Avatar

    Chris The Chemist

    about 1 month ago

    Who messin w/ the golden shower wave? I am

  • User Avatar

    aeiter

    about 1 month ago

    love it

  • User Avatar

    mhoulgrave

    about 1 month ago

    damn,

  • User Avatar

    Mons

    about 1 month ago

    raro el tema, pero suena bien, me gusto jajaja. Por cierto alguien podria decirme como poner la voz? no se como hacerlo...

    • User Avatar

      ɴᴏ ᴡᴏʀʀɪᴇs ᴀᴛᴍᴏsᴘʜᴇʀᴇ

      about 1 month ago

      Puedo ayudarle. debes hablar en las secciones de comentarios de las canciones de otras personas. Hazles saber que existes estando allí. No envíes spam a tus canciones, sino que opina sobre ellas y ellos harán lo mismo por ti

  • User Avatar

    Akiri

    about 1 month ago

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

    kinda gotta pee now

  • User Avatar

    GSPIN

    about 1 month ago

    hey there LIL PISS BABY

    • User Avatar

      Akiri

      about 1 month ago

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

      kinda gotta pee now

  • User Avatar

    Vizil

    about 1 month ago

    (link is only visible to registered users)

  • User Avatar

    reyvaz

    about 1 month ago

    K i n d a g o t t a p e e n o w

00:00
06:03