in·er·tia

/iˈnərSHə/

noun

1.

a tendency to do nothing or to remain unchanged.

"the bureaucratic inertia of government"

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Akria

    W A V Y

  • User Avatar

    terra!

    i might have to remix

  • User Avatar

    joe

    very mystical with he panning on those leads <3

    Love the artificial clipping in the waves :o

    would have loved to have some bumpy mid percs tho. maybe some off beat super short cut hats or something. a popential bop for sure <3

  • User Avatar

    Limauru

    Mmmm

  • User Avatar

    okin

    This melody is still in my head DAMN IT

  • User Avatar

    okin

    needs to be longer, pls make this happen

  • User Avatar

    ROYAL SLUMP

    Oh fuck dude

  • User Avatar

    ThereAlone

    DOVE I BE SIPPIN DRUG

    GOT IT OUT THE MUD

    DRUG DRUG DRUG DRUG

    ...i like that song

  • User Avatar

    terra!

    retro should do something with this

  • User Avatar

    soul ⬆

    i missed this vibe

  • User Avatar

    sebosito

    dove be a dreamyboy now ain't ya

  • User Avatar

    Zay (FL)

    O.o

  • User Avatar

    ꧌ dreamweaver ꧍

    don't know how you can just pump out banger after banger with ease

    great work

  • User Avatar

    Raiden

    When you break your spine

  • User Avatar

    okin

    okay but like fr you gotta fucking chill with these releases lmao

00:00
06:03