Name creds to Kyba, lmao.

---------

Not bad for a first try at complextro, if i do say so myself :)

---------

Not a full track cos I wasn't a huge fan of the intro, which i just knocked up on rabbit in a couple hours

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    LEX

    about 3 years ago

    the basses are so heavy omg <3

  • User Avatar

    neo.

    about 4 years ago

    this is shit lol plss

  • User Avatar

    Vulkron

    about 4 years ago

    tf that title tho. XD Noice Track. But too much compression on the buildup

  • User Avatar

    TiC { hiatus } `|C チック

    about 4 years ago

    noice

  • User Avatar

    S A N F E A R

    about 4 years ago

    SHIT IM GOING TO ARMYS WALL

  • User Avatar

    neo.

    about 4 years ago

    army = porn

  • User Avatar

    S A N F E A R

    about 4 years ago

    came for sum porn

    only got music

    ;-;

  • User Avatar

    LEX

    about 4 years ago

    I NEEDHALP!!

  • User Avatar

    LEX

    about 4 years ago

    PLZ LEARN ME HOW TO MAKE GROWLS

  • User Avatar

    neo.

    about 4 years ago

    LOLNO

  • User Avatar

    synthy

    about 4 years ago

    %%?

  • User Avatar

    neo.

    about 4 years ago

    <3

  • User Avatar

    Xtract

    about 4 years ago

    The wobbles are flippin' fantastic.

  • User Avatar

    Derrenno

    about 4 years ago

    Jk Pure amazing tho

  • User Avatar

    Derrenno

    about 4 years ago

    I think you mean big room m8

    :D

00:00
06:03