this is a track that you will either LIKE or Not LIKE.... there really isnt a between unless your being NICE :) iv totally enjoyed every min of working on this track and all i can say is thank you to everyone for all the great comments :D

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Smily

    about 6 years ago

    great track :)

  • User Avatar

    Comatoast

    about 6 years ago

    Still one of the best ever :D

    BTF!!!

  • User Avatar

    ZOD4X

    about 6 years ago

    thanks guys

  • User Avatar

    the8bitexperiment

    about 6 years ago

    pretty sick ! Dubstep-Metal Combo is awesome, its like pot and alcool XD each are cool but the fix is f***ing SICK. =P

  • User Avatar

    Skyvoicer

    about 6 years ago

    Beautiful man !!

  • User Avatar

    ZOD4X

    about 6 years ago

    lol thanks coma

  • User Avatar

    Comatoast

    about 6 years ago

    64!!!!! deserves another hundred :)

  • User Avatar

    ZOD4X

    about 6 years ago

    i didnt know you didnt hear it :) iv got 64 favs thats about everyone who is actually active that im following or follows me lol

  • User Avatar

    dr

    about 6 years ago

    This is so awesome!

    The bass is sick! Love everything about it man!

    Thanks for telling me about this one :)

  • User Avatar

    E I D Ø L O N

    about 6 years ago

    haha i know what you mean my computer freaks out if i have anything else open besides at. get that nice skipping sound in your songs lol. yeah i am gonna check out how you did the vox, agreed audiotool is the shit :)

  • User Avatar

    ZOD4X

    about 6 years ago

    ill def check it out iv got alot cut off in my task manager so that it frees my cpu at the moment and im scared to stray away from audiotool and it takes a good min for my computer to reset everything.... oh and if you open it up there is alot of fx done with the rass but not all of the fx done to the vocals are with the rass there was actually alot of things i did to get those sounds and i didnt realize how powerful audiotool could be with vocals till i made this lol

  • User Avatar

    E I D Ø L O N

    about 6 years ago

    if you wanna check out my attempt at some metal lol (link is only visible to registered users)

  • User Avatar

    ZOD4X

    about 6 years ago

    thanks EIDOLON i was deff going for heavy lol i love metal and hardcore stuff :) and abanddon thank you lol

  • User Avatar

    E I D Ø L O N

    about 6 years ago

    dude i love the rass fx on the vocals, this is the heaviest track on audiotool :D

  • User Avatar

    WhiteGrizzly

    about 6 years ago

    ReFav.......... :)

00:00
06:03