ok ok but this hardd

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    k Class (Dream Chasers)

    This hoe magical

  • User Avatar

    ★KCTheProducer★

    nah this website too laggy for me to be making things like this anymore

    • User Avatar

      Big Bass Blu

      I spent around £600 experimenting on my Chromebook, and I can certify that it is possible to make it not so laggy. But the amount of changing it took, I might as well have bought a proper MacBook or something lmao.

    • User Avatar

      Signature

      ha lol i will be lucky to even get 5 fps XD

    • User Avatar

      [N.H.B] SevindyFoe ♪

      Man got a gaming chromebook :p

    4 more
  • User Avatar

    @nomadnohome

    sxcond i want this

  • User Avatar

    Big Bass Blu

    Ah yes, classic @itxmi Hit hard atmospheric style combined with bass masterpiece. Lovely.

  • User Avatar

    [lowkei]

    Ok so I do wanna know how long it takes yall to cut the 808's just right so they dont clash

    • User Avatar

      itxmi

      the 808s automatically cut if you're in the machiniste technically but yeh automate the volume for manual cutting

      in fl just right click the do and there should be something for cutting or go to the second option blue thing and turn all the things down except for hold so that its a rectangle its hard to articulate and explain properly lol

    • User Avatar

      sxcond gxn

      just automate the gain dawg

    • User Avatar

      sxcond gxn

      like 30 seconds

  • User Avatar

    [N.H.B] SevindyFoe ♪

    I come back to audiotool to find this...

    Very nice!

  • User Avatar

    [lowkei]

    oh my God the switch ups are so smooth

  • User Avatar

    [lowkei]

    this is why i dont make wave...or rage

  • User Avatar

    spacestarexotic_galaxy790

    Damn this is goood yo can you make this downloadable

    i want to ad this to my playlllist while i am on the road

    • User Avatar

      itxmi

      use the api mp3 thing. there’s a tutorial on sanctuary

  • User Avatar

    Wrighteous

    Always blows my mind how many talented mfs are on this site. Great job guys

  • User Avatar

    archyives

    Gorgeous

  • User Avatar

    BubbLz

    wow

  • User Avatar

    adrian

    ok but snapshot screams 20min loading time

  • User Avatar

    Prod.$elly (gone)

    this fire asl

  • User Avatar

    ⛥NauticalBeatz⛥

    Omg this is beautiful...oh lord as i was typing this the switch up happened bjbfhefwljghasyudvfkhejfgwliua

00:00
06:03