inspired by standing on top of a snowy mountain in the Swiss Alps during a beautiful sunset.

1 hesienberg. this is a short interlude for an album i am going to start to make. i like to make short things like this, not really with any sort of structure but still musically directional...mindless but still experessing emotion is a good way to put it.

enjoy! :)

btw i have a secret account. first track out in a week maybe idk. if you think you see an account and think its me, post on my wall and ill tell you so. ;)

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    opaqity

    about 3 years ago

    i love you i love you i love you i love you

  • User Avatar

    amoeba

    about 5 years ago

    I don't know who just commented cuz it just disappeared but thank you so much, that means a lot. :)

  • User Avatar

    amoeba

    about 5 years ago

    thank you olaf. :)

  • User Avatar

    amoeba

    about 5 years ago

    haha good! thanks. :)

  • User Avatar

    sbz.

    about 5 years ago

    I am there with you... hmm..

  • User Avatar

    Sora

    about 5 years ago

    <3

  • User Avatar

    amoeba

    about 5 years ago

    thank you! :)

  • User Avatar

    Mr Tie

    about 5 years ago

    Wow this is nice... Really calming

  • User Avatar

    amoeba

    about 5 years ago

    thank you haha yes you could play it on organ if you want. ;)

  • User Avatar

    drum.

    about 5 years ago

    here I go listening to it again..I want this at my funeral...

  • User Avatar

    Cypher Static (Azzect)

    about 5 years ago

    short and sweet. love this.

  • User Avatar

    oceanoise

    about 5 years ago

    This is fucking amazing! I love the vibe it gives off.

  • User Avatar

    amoeba

    about 5 years ago

    thanks, but i will not be extending! ;)

  • User Avatar

    Ʌlchemist

    about 5 years ago

    Well done ! gahh too short extend it please ;)

  • User Avatar

    amoeba

    about 5 years ago

    ill check it out! please post on my wall though i might forget. :)

00:00
06:03