made this a while ago, just recovered it. the action is short.. but it seems to fit. might extend a teeny bit in the future.

good thing my computer is stronk (kinda)

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Yaͣboͦiͥiͥ

    1 week ago

    this is noice

    tbh

  • User Avatar

    GODMOOSEY

    2 weeks ago

    WOW

  • User Avatar

    Rozes (Gone)

    3 weeks ago

    Leer... Why are you so beautiful?

  • User Avatar

    leer!

    3 weeks ago

    Republished

    mix is umm... louder? lmao

  • User Avatar

    Prox

    4 weeks ago

    can we get this to 100 likes pls?!

    • User Avatar

      leer!

      3 weeks ago

      that would be cool ngl

  • User Avatar

    sbz.

    4 weeks ago

    I need Masego's voice over this ASAP

    banger

    • User Avatar

      leer!

      3 weeks ago

      i just came across him the other day

  • User Avatar

    dove

    about 1 month ago

    damn when that shits at 1:32 hits i lose it

    • User Avatar

      leer!

      4 weeks ago

      my mixing sum doo doo tho

    • User Avatar

      dove

      about 1 month ago

      your rhythm manipulation and percussion work is genuinely unmatched rn you killin it

  • User Avatar

    heissenberg

    4 weeks ago

    why does this have only 22 likes wtf

    • User Avatar

      leer!

      4 weeks ago

      it just be like that sometimes :cry:

  • User Avatar

    SOLACE

    about 1 month ago

    yesssssssssssss that no snare part

  • User Avatar

    iseewaves

    about 1 month ago

    <3

  • User Avatar

    known

    about 1 month ago

    dude that reese fuckkkkkk

    • User Avatar

      known

      about 1 month ago

      ok this is sex wow

  • User Avatar

    Yang.

    about 1 month ago

    Your progress inspiring bro

    • User Avatar

      Swirrrrly

      about 1 month ago

      what, no remix button?? D:

      • User Avatar

        Swirrrrly

        about 1 month ago

        damn, you right... i'll be waiting patiently

      • User Avatar

        leer!

        about 1 month ago

        i'll open it up later, too many track snatchers lol

      1 more
    • User Avatar

      neek (read desc)

      about 1 month ago
    • User Avatar

      august

      about 1 month ago

      Oooooooo so nice

    00:00
    06:03