Cover of track Got a Haircut Broskie by Tray Broskie is Back!!!!!
  • about 1 year ago
  • 84
  • 10
  • 32

Tray Broskie is Back!!!!!, Got a Haircut Broskie

00:0001:35

I'm Turnt. (republishing later)

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    arigatou

    about 1 year ago

    Track is as wavey as that fresh cut. My advice is to get creative with some one hit drums, instead of the loops.

    • User Avatar

      Tray Broskie is Back!!!!!

      about 1 year ago

      :) Thx Broskie

    • User Avatar

      arigatou

      about 1 year ago

      Well, to put in short, the machiniste. You put in one hit kicks and snares, right click on the samples in the machiniste, click, "Create Track" and from there, create your own unique pattern. I can kinda put together a template for you if you want.

    • User Avatar

      Tray Broskie is Back!!!!!

      about 1 year ago

      thx broskie but i need someone to teach me

  • User Avatar

    Ty Freestyle

    about 1 year ago

    nice song and haircut!

  • User Avatar

    kahji

    about 1 year ago

    Damn, this beat makes me want to dance so hard man, I fw this so hard. Nice cut btw.

    1 more
  • User Avatar

    sheldon blair

    about 1 year ago

    I remember when I have waves....now I have a zoo

  • User Avatar

    sheldon blair

    about 1 year ago

    AYE THE HAIRCUT LOOK CLEAN, my haircuts last like 4 days

  • User Avatar

    Limauru

    about 1 year ago

    BRUH LMFAO WHAT

  • User Avatar

    Limauru

    about 1 year ago

    I'm crying

  • User Avatar

    Limauru

    about 1 year ago

    THE LURKING TRAP BEAT ANS MY PIANO DO NOT MIX BRO OMGGGG

    • User Avatar

      Limauru

      about 1 year ago

      Not rly lol

    • User Avatar

      yonko.

      about 1 year ago

      if the 808 changed notes then it would

    • User Avatar

      yonko.

      about 1 year ago

      it actually kinda does

  • User Avatar

    Limauru

    about 1 year ago

    Omg

00:00
06:03