Avatar of user The Rebellion

The Rebellion

144 Followers 88 Following about 6 years ago Joined

Follow

This is a collaboration between multiple artists.. if you want to join. plz post on the Alcehmist's wall and then he will let you in.. thx :D
the members of this collaboration are:
Founders:
The Alchemist
Uprising
D-Bizzy
---------------
Members:
ProCollabs and da KKKookies
SOLACE
Cult. Goshdarnit who deleted my name >:(
-----------------------------------
News:
New Song coming out soon. Next 3 weeks or before, planning to have at least two releases. :D
_____________
SounCloud Groupp!
(link is only visible to registered users) created by The Alchemist. Join it if you have a sound cloud
(yeah, i deleted the names.. hehe. just wanna encourage more activity and stuff here. so, yeah)

This is a collaboration between multiple artists.. if you want to join. plz post on the Alcehmist's wall and then he will let you in.. thx :D

the members of this collaboration are:

Founders:

The Alchemist

Uprising

D-Bizzy

---------------

Members:

ProCollabs and da KKKookies

SOLACE

Cult. Goshdarnit who deleted my name >:(

-----------------------------------

News:

New Song coming out soon. Next 3 weeks or before, planning to have at least two releases. :D

_____________

SounCloud Groupp!

(link is only visible to registered users) created by The Alchemist. Join it if you have a sound cloud

(yeah, i deleted the names.. hehe. just wanna encourage more activity and stuff here. so, yeah)

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    looks about 2 years ago

    throwback man, this was the shit

  • User Avatar

    Olly Kell about 4 years ago

    (link is only visible to registered users)

  • User Avatar

    ATRIXALAN about 5 years ago

    'saying of the month"

    YOLO<SO MAKE MUSIC WORTH IT!!!!

  • User Avatar

    Cat's Whiskers about 5 years ago

    Please look my new track Rise (Original mix)

  • User Avatar

    Bluedude about 5 years ago

    What the? Why are the members "Procollabs and the KKKookies"?

00:00
99:99