huh

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    aeotius (on hiatus)

    about 3 months ago
  • User Avatar

    Last Minut35 stays home

    about 4 months ago

    >goes to remix this song

    >lol audiotool crashes

    T_T (not givin' up, tho)

  • User Avatar

    herlufsew

    about 10 months ago

    Republished

    mixing changes? still bad tho but whatevaaa

    • User Avatar

      herlufsew

      about 10 months ago

      It's not you, it's me haha.

      I'm dissapointed in myself that i am so shit at mixing, and no matter how many tutorials i watch i feel like i am getting no where with mixing. But thanks a lot for the crit, i tried to keep it in mind when i was "mixing" this (even tho it probably didnt do anything to better the track since idk how to put your advice to good use). <3

    • User Avatar

      June!

      about 10 months ago

      I never ever called this "bad." If somebody did, they'd have to be Envoltshia XDDDD

      Either way, this is still gonna hit me in da feels.

  • User Avatar

    herlufsew

    about 10 months ago

    Republished

    theres no need for me to do these changes tbh the tracks dead lol.

  • User Avatar

    herlufsew

    about 10 months ago

    Republished

    oopsie

  • User Avatar

    June!

    about 10 months ago

    I love the chords so much. The mixing honestly took me out of it. Like the real overblown speaker sound at around 1:12 would work better if it was compressed, and although at 2:20 , the mix was more stable with far less clipping, it felt really empty compared to the previous time-stamp I mentioned. Even though they weren't the main parts of the piece, my absolute favorite parts were the intros and outros. That is fucking gorgeous. Like that melody actually broke my heart a little.

  • User Avatar

    Light

    about 11 months ago

    oh my goodness.

  • User Avatar

    Tocka

    about 1 year ago

    LOVE IT

  • User Avatar

    jack_greenen

    about 1 year ago

    that drop made me feel some type a way!!! WOW :)

  • User Avatar

    heartache

    about 1 year ago

    woaj

  • User Avatar

    Tim Derry

    about 1 year ago

    Top work, man. I love the combination of calm/emotional chords and powerful drop. This needs more attention

  • User Avatar

    Distorted Vortex

    about 1 year ago

    damn herlufsew you have to teach me how to do something that glitchy

  • User Avatar

    herlufsew

    about 1 year ago

    Republished

    haha yes

  • User Avatar

    herlufsew

    about 1 year ago

    Republished

    yes

00:00
06:03