Teams AT Work Contest Entry

@Apollo

@Gray Out

@Nyafae

Artist Notes:

"Was pretty cool matching our different setup styles together in real time, what with all the wiring and stuff going on. We had a whole drafting doc set up and everything lol, it was super fun!" -Gray

"My role in this was pretty much just a glorified manager, but I really enjoyed putting this together" -Apollo

---

Lyrics:

-

With you, I’m me

With you, not free

Will of no-one

The heart of 1991

This whisper fades

This sea of jade

Night of neon green

Half man and screen

---

Unadded lyrics for second half:

-

Keep,

Your hands,

To yourself,

To yourself.

Automaton men with their heads all in the sand.

Error is architecture, error is a plan.

The witches all run, we fear the West Wind.

Fear the West Wind.

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    opaqity

    3 days ago

    i like the quality of ur voice

  • User Avatar

    Apollo

    5 days ago

    Damn, I should do more collabs, remixes, and competitions

    • User Avatar

      Eclipsa

      5 days ago

      Touché

    • User Avatar

      Apollo

      5 days ago

      There is a super fine line between talent and hard work

    • User Avatar

      Eclipsa

      5 days ago

      Yes you should, you're really talented.

  • User Avatar

    Eclipsa

    5 days ago

    Your voice is like rain I love it so much. I'm trying to make a song and I have the vocals down but I can't really find anything that works for the background music. Do you have any tips on how the structure should be or just really how to get started?

    • User Avatar

      Eclipsa

      5 days ago

      Okay thank you so much! I've been experimenting with different samples but I've just gotten completely lost and it's not going anywhere. Funny story, this song is actually for a school project. Hahaha curse you homework!

    • User Avatar

      Gray Out

      5 days ago

      Yeah, sure! Just give me a minute to finish my homework haha, I'll follow up on your wall

  • User Avatar

    sndbrgn

    1 week ago

    Radiohead vibes here

    • User Avatar

      sndbrgn

      6 days ago

      looking forward, really really good

    • User Avatar

      Goon

      1 week ago

      that is spot on

    • User Avatar

      Gray Out

      1 week ago

      p much just made my day with that haha, ive been working on this kinda sound for an album im doing and if it’s reminiscent of radiohead then im doing it right!

  • User Avatar

    dove

    6 days ago

    excited to (hopefully) hear the vocals for the second part at some point now that the winners were announced :)

    can't stop listening to this

  • User Avatar

    [viᔕtamiᔕta.] ☁

    6 days ago

    song of the year

  • User Avatar

    Inavon

    6 days ago

    great echo transition at 1:13

  • User Avatar

    YIDOG

    1 week ago

    OMG!!!!!

  • User Avatar

    YIDOG

    1 week ago

    I can barely breath, holy crap

  • User Avatar

    naut

    1 week ago

    this deserves to win

  • User Avatar

    Head Trauma Romance

    1 week ago

    im just blow away dude. This is a new favorite from you for sure

  • User Avatar

    Celcius

    1 week ago

    This is really beautiful! Amazing work, guys!

  • User Avatar

    DreamWeaver

    1 week ago

    what fuck

  • User Avatar

    dove

    1 week ago

    this is phenomenal wow

  • User Avatar

    WhiteGrizzly

    1 week ago

    <3

00:00
06:03