Cover of track Over You by Astrel
  • about 9 months ago
  • 227
  • 28
  • 80

Astrel, Over You

00:0003:58

pain

Lyrics:

im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u im over u

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Alko

    about 1 month ago

    :)

  • User Avatar

    Vault Boy

    about 5 months ago

    sexy

  • User Avatar

    vixw

    about 7 months ago

    Came back to this again 2nd half drop needs a arp

  • User Avatar

    Icebox

    about 7 months ago

    Refav

    • User Avatar

      Astrel

      about 7 months ago

      ahh. okay. thanks dude

    • User Avatar

      Icebox

      about 7 months ago

      Its so that people who follow me get the notification that I faved this track, they'll be more likely to listen to it

      Also if I just wanna find this song easily by going thru my recent favs

    • User Avatar

      SYNRGY

      about 7 months ago

      you unfave and then fave again

    3 more
  • User Avatar

    Ty Freestyle

    about 7 months ago

    This deserved way more attention, damn

  • User Avatar

    SYNRGY

    about 7 months ago

    lyrics are so deep damn

    • User Avatar

      Astrel

      about 7 months ago

      something like that

    • User Avatar

      SYNRGY

      about 7 months ago

      so what I think I'm getting is that they are over u?

  • User Avatar

    vixw

    about 7 months ago

    The kick could be a bigger and the sidechain a bit heavier the saws are a bit werid to me maybe i think it's the kick that does it but this pretty good overall just some things should be louder

  • User Avatar

    Alko

    about 8 months ago

    Still Dont understand why this doesnt have more likes

    like damn

    • User Avatar

      Astrel

      about 8 months ago

      lol idk. i thought it was one of my better tracks but ig not.

  • User Avatar

    yito (Remix Comp)

    about 8 months ago

    nice bass fills

  • User Avatar

    yito (Remix Comp)

    about 8 months ago

    love the garage intro

  • User Avatar

    Ҟ₣IÐANƵA21

    about 8 months ago

    i can't stop listening to this. it's so good!!!

    • User Avatar

      Astrel

      about 8 months ago

      well yeah it needs to send the information to a credit card. when the trial is done it will automatically renew and charge ur card, but u can cancel the free membership before that happens. i believe the trial is 14 days. if u cancel on say the 13th day u should be fine

    • User Avatar

      Ҟ₣IÐANƵA21

      about 8 months ago

      it's asking me for my credit card

    • User Avatar

      Astrel

      about 8 months ago

      just do a free trial. thats what i did

    1 more
  • User Avatar

    Sharpie

    about 9 months ago

    this is depressing

    1 more
  • User Avatar

    astonplep

    about 9 months ago

    can someone's voice actually sound like that?

    8 more
  • User Avatar

    Sharpie

    about 9 months ago

    refav

    • User Avatar

      Astrel

      about 9 months ago

      All good. I’m still having my fun

    • User Avatar

      Sharpie

      about 9 months ago

      well, im sorry :/

    • User Avatar

      Astrel

      about 9 months ago

      not entirely sure but its whatever. i havent been getting as many plays since my home office entry. im becoming irrelevant :(

    1 more
  • User Avatar

    Icebox

    about 9 months ago

    Where'd you get the vocals lmfao

    • User Avatar

      Astrel

      about 9 months ago

      oh yeah i gotchu

    • User Avatar

      Vault Boy

      about 9 months ago

      ooh yeah did u get any drums/basses i can haha yoink

    • User Avatar

      Astrel

      about 9 months ago

      They’re from splice. I had a free membership a few weeks ago and I got them from that

00:00
06:03