Cover of track fired up (ft. XculE) by okin
1
  • about 1 year ago
  • 12162
  • 217
  • 33

okin, XculE, fired up (ft. XculE)

00:000:02:48

So this was kind of an unexpected collab lmao i still can't believe how well this turned out but all surprises aside this lad right here is top notch like seriously go check out his account (of course i mean if you haven't already) bro it was surreal hope we can go round two in the future! ;)

-

This song was a pretty neat one to work on, and with Okin. Though, I had a bit of a break, from when we started the collab, glad what turned out of it, when we got back into it x3. Really nice to work with yah Okin! Wouldn't mind collabing again in the future uwu

-

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    pyey21

    those WUBS tho

  • User Avatar

    jkomrosky_stu_chino_k12_ca_us

    it's the master of all master pieces (bacon strips still beats it, but still)

  • User Avatar

    DubLion

  • User Avatar

    azteck

    very cool track

    okin

    jou are super

  • User Avatar

    Tentacle

    11k listeners! Congrats!

    • User Avatar

      okin

      Appreciate the love man ;)

  • User Avatar

    ABADDON

    Again ... Nice one

  • User Avatar

    okin

    fucking hell

    • User Avatar

      okin

      what the actual fuck tho man, literally on the verge of 10k listens that's mind boggling

  • User Avatar

    Stormdrain

    Still love this like hell, and I always will, but what the fuck are those saws...

    • User Avatar

      okin

      Tbh I think me and xcule didn't really think this would've been finished I'm pretty sure if we could we'd take the ideas and try different outcomes but this is just one of the outcomes lol (thanks for the feedback though. glad you appreciate it)

  • User Avatar

    viista★

    really been loving the music ya'll have been making lately

  • User Avatar

    ofvmusic ‏‏‎‎

    noice

  • User Avatar

    lukass

    mmmh fucking yummy

  • User Avatar

    naut

    very nice

  • User Avatar

    okin

    well here we are number 1 on the god damn charts, last time i was in this place was a year ago (i think) i just wanna leave a quick thank you too everyone that has showed this some form of appreciation, even listening to it one time means the whole world to me. i'm sure xcule feels the same way as well. thank you for being here :)

    • User Avatar

      XculE

      Lol! x3 I thought like, "number 1?? It's number 3????" then I saw it in single charts.....

  • User Avatar

    Ҟ₣IÐANƵA21

    jesus dudes! wow!

  • User Avatar

    ERER41

    wow thats awesome! great job!

00:00
06:03