Cover of track "Run It" XoGlobxito x pierre bourne type beat by RBONTHETRACK
  • about 1 year ago
  • 568
  • 38
  • 25

RBONTHETRACK, "Run It" XoGlobxito x pierre bourne type beat

00:0002:57

Sorry for not posting in a while, my computer was messed up, but now I'm back making that heat.

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    ×JuugKorp× DXM! (youtube)

    about 1 year ago

    Aye, i guess you got pierre bourne's DNA er something cause this is fiye. Lmao

  • User Avatar

    kidnawty (IM BACK)

    about 1 year ago

    bro lemme remix this

  • User Avatar

    XoTZUNAMi

    about 1 year ago

    This shii a banger^_<

  • User Avatar

    kashkidd.r

    about 1 year ago

    i like dis shit!!!!@#@!

  • User Avatar

    brrberryk!

    about 1 year ago

    melody brazyyy

  • User Avatar

    RunitupAj (Kinda Back)

    about 1 year ago

    this shit hardd asf

  • User Avatar

    asianeyes

    about 1 year ago

    - nice intro hahaha

    - nice sample choice

    - oooo that drum pattern fucking sick dude

    - can hear that heavy 808 bass really nice!

    - oooooo that sample reverse and god damn sample combo was really good!

    - nice usage on those chants!

    - Definitely i would rap on

    - o shit! the "listen" sample you used too! really creative of you

    - Chill track i say

    - oooooo the ending tho slowed done huh? sick

    • User Avatar

      RBONTHETRACK

      about 1 year ago

      thxs, tteerabeats

    • User Avatar

      TteeraBeats風火

      about 1 year ago

      Gonna have to agree with him and that "roaring" sound though that GASSSSSS 808 or kicks sound gas as well But kinda hearing the roar thing too much but still gas I would Give this a 10/10 To me :D

    • User Avatar

      RBONTHETRACK

      about 1 year ago

      wow!! best. feedback. ever. Thanks bro

  • User Avatar

    kingme

    about 1 year ago

    Oooo dang this is good!!! This can easily be used by one of these top artists.

  • User Avatar

    One_Ugly_Kidt

    about 1 year ago

    this is fire man

  • User Avatar

    JmoneyBeatz

    about 1 year ago

    You coming back with straight heat

00:00
06:03