A love song for my wife.

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Sharpie

    I love everything about this.

  • User Avatar

    drybones

    Somehow bridging the gap between 80s Janet Jackson and 00s Emo

  • User Avatar

    Meander

    the background vocals are awesome and mixed very good into the music, nice style choice:~)

  • User Avatar

    Goon

    drums are toight

  • User Avatar

    CROWNST (Client)

    The drums are sick. Your wife is very blessed to have someone like you in her life :)

    • User Avatar

      naswalt

      I know what you mean. People get thrown off when i value good art instead of only Christian art

    • User Avatar

      CROWNST (Client)

      I'm LDS (Mormon), yk? I may have an edgy prp, and say stupid stuff, but I have morals lol

    • User Avatar

      naswalt

      It's strange seeing something so sweet from you but that makes it all the more special. Thank you @CROWNST (Client) !

  • User Avatar

    Jokogo

    This song is good asf

  • User Avatar

    Noir

    This is super crisp. You place sounds really well in this one.

    • User Avatar

      naswalt

      it was a really nice experience trying to match pulv drums to linn samples on this. The amount of control really helps you not muddy up the mix.

      also shortening up chord sustains has been an act of self control that I've needed for a while

  • User Avatar

    jejayǝ

    yo

  • User Avatar

    Call Me Lito

    I'll add. Love the bounce to the nostalgic vibe! Vocals are a great touch! OmG sOuNdS LiKe tHe WeEkNd. And needs moar reverb

    • User Avatar

      Call Me Lito

      I was joking with the reverb but the rest of it, youre spot on man. Keep up the good work :)

    • User Avatar

      naswalt

      I like the more laid back verb and slapback echo so I can hit you with the long pulsar hits at the end of phrases.

      But yeah, reverb saturated vox and full triplet feel drums are always great. good for heavy and funky rhythms all day

  • User Avatar

    andy

    dude fuck yes

    • User Avatar

      andy

      Likewise man!

    • User Avatar

      naswalt

      I haven't thought about wasteland in a long while. Thank you @andy I hope you get a fan like you've been to me. It's a real encouragement seeing someone so talented find value in what I have to bring.

    • User Avatar

      andy

      I keep coming back to listen to this, one of your best tracks man. Up there with wasteland and forgive you

    1 more
  • User Avatar

    Th1rT33n

    ayy wtf those synth drums are insanely sample-like

    1 more
  • User Avatar

    hurahurahura.

    I get why you spammed it

    I agree

  • User Avatar

    souls!

    didnt know yall were married! Nice!

    • User Avatar

      hurahurahura.

      Really??? Damn, that's really cool naswalt! That's actually a pretty unique idea. It just hit me how much we support each other on here and I freaking love it

    • User Avatar

      souls!

      holy shit whats ur discord

    • User Avatar

      naswalt

      it was on discord. right at the start of the pandemic, but it still means a lot to me

    2 more
  • User Avatar

    Call Me Lito

    Did a good job!

  • User Avatar

    ØutOfBounds

    1:10 the arp in the back makes me feel some typa way

    • User Avatar

      ØutOfBounds

      yeah it makes me jizz

    • User Avatar

      naswalt

      I was only looking for something vaguely emotional to help build energy.

00:00
06:03