Cover of track I didn't love you, but I didn't hate you either by ollie
  • about 5 months ago
  • 4556
  • 163
  • 181

ollie, I didn't love you, but I didn't hate you either

00:0006:49

I don't know what you and I were and I don't know how I feel about that

-

stages of

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Yaͣboͦiͥiͥ

    about 1 month ago

    my new fav song here on audiotool right here

    holy fucking shit

  • User Avatar

    atn[2 week "hiatus"]

    about 3 months ago

    the whippy sound. what is that?

    1 more
  • User Avatar

    blvy

    about 3 months ago
  • User Avatar

    atn[2 week "hiatus"]

    about 3 months ago

    swear i faved this

  • User Avatar

    Prox

    about 4 months ago

    i i the vocal you used. put it to good use

  • User Avatar

    Prox

    about 4 months ago

    omg ur the best man!

  • User Avatar

    ollie

    about 5 months ago

    im surprised no-ones mentioned the broken melody at the end

    • User Avatar

      Prox

      about 4 months ago

      LOL

    • User Avatar

      Mr. Slav

      about 4 months ago

      hey theres a broken melody at the end

  • User Avatar

    retrorhythm

    about 4 months ago

    Holy F*ck this is Amazing

  • User Avatar

    Christian-Chrom

    about 4 months ago

    :)

    • User Avatar

      ollie

      about 4 months ago

      (;

  • User Avatar

    ollie

    about 4 months ago

    1 more play plz

  • User Avatar

    Pixus Decay

    about 4 months ago

    boi your not allowed to be this professional on AT

    • User Avatar

      ollie

      about 4 months ago

      aw soz

  • User Avatar

    ollie

    about 5 months ago

    oh snap 3000 plays <3

    • User Avatar

      ollie

      about 5 months ago

      woah when you put it like that it's mad!

    • User Avatar

      ­okin

      about 5 months ago

      legendary achievement

    • User Avatar

      808Leelo

      about 5 months ago

      a thousand plays a week

    1 more
  • User Avatar

    DreamWeaver

    about 5 months ago

    this dude must be on some b o o g e r s u g a r

  • User Avatar

    snio

    about 5 months ago

    2:41 idk if thats a kick or something but i freaking love it lol, one of the best tracks on the site <3

    • User Avatar

      K.

      about 5 months ago

      Yeah I like that sound as well. :)

  • User Avatar

    pendragon`',

    about 5 months ago

    2:40 scared me in a really good way

    • User Avatar

      K.

      about 5 months ago

      yeah

00:00
06:03