Cover of track a draft from 2 years ago by Vulkron
  • about 1 year ago
  • 898
  • 67
  • 26

Vulkron, a draft from 2 years ago

00:0001:54

i didnt feel like waiting until thursday

Feel free to hit that remix button and screw around with this stuff. i dont think i was ever gonna finish it

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Merchant

    about 1 year ago

    yeah seems really generic to me

    i've heard this shit in 2014 to 2016

    no offense

    • User Avatar

      Embarrassment

      about 5 months ago

      Yeah i have drafts from 2 years ago not sound this generic and it was a vulkron template B)

    • User Avatar

      Icebox

      about 1 year ago

      it says draft from 2 years ago XD

  • User Avatar

    Merchant

    about 1 year ago

    yeah, i may not be wearing headphones so this may seem wrong but the chords are a lil too highpassed, and the melody and chords seem really generic. i suggest spicing things up and experimenting, tbh. but other then that, it's okay

  • User Avatar

    Stormdrain

    about 1 year ago

    Everything is great, but I passionately dislike some of the mixing. Ngl this pretty dope doh.

    • User Avatar

      Merchant

      about 1 year ago

      "i dOn'T thInK hE cArEs abOUt yOUr crItiQUe dUdE"

      seems pretty assholish and egotistical but ight

    • User Avatar

      Vulkron

      about 1 year ago

      whether or not i care, id still prefer u crit anyways

    • User Avatar

      Stormdrain

      about 1 year ago

      More of an opinion than a critique though. The mixing isn't bad, it's just that I would have done it differently.

      Tbf I don't actually even care enough to actually hand out crit. lmao

    1 more
  • User Avatar

    sonic3ze

    about 1 year ago

    > he said Hit the Remix button.

    :)

  • User Avatar

    Stormdrain

    about 1 year ago

    Ooo I like that old ass sounding saw 1:38

    Das my kinda shit.

  • User Avatar

    Vulkron

    about 1 year ago

    ouch, way too heavy on the 4khz range (or 2khz, i cant tell, but its up there)

  • User Avatar

    Ciaran0James

    about 1 year ago

    Fucken amazing, even though its two years old it's amazing

  • User Avatar

    ‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍Mazo‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍

    about 1 year ago

    cool

  • User Avatar

    Ҟ₣IÐANƵA21

    about 1 year ago

    woah

  • User Avatar

    Oversaturate Audio

    about 1 year ago

    Dope asf

  • User Avatar

    joe

    about 1 year ago

    crazy how this won ATday :flushed:

  • User Avatar

    Perdition

    about 1 year ago

    The only difference from this and now is sound design and kinda mixing

  • User Avatar

    Kibbey

    about 1 year ago

    pretty fuckin tight

00:00
06:03