Cover of track Once known by Client
1
  • 2 weeks ago
  • 980
  • 78
  • 45

Client, Once known

00:000:07:46

This was originally going to be for that collab contest, but screw it honestly lol

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    ★Br@y★

    Cyberpunk 2088

  • User Avatar

    Themselves

    Bro how do you reverb like that?

    1 more
  • User Avatar

    Christian-Chrom

    true masterpiece!

  • User Avatar

    yito

    But damn.

  • User Avatar

    yito

    Sizeable.

  • User Avatar

    Vividkey

    client released a song

    i can now go back to playing fortnite in peace

  • User Avatar

    Ari. {incomplete}

    1:45 noticed a bit of a gap in the transition there

    3:21 oml that riser is sick

    • User Avatar

      Themselves

      well i noticed that because it was kinda hard to notice. But i know a sbm sample when i hear one

    • User Avatar

      Client

      I remember, I layered it with a synthesized one

    • User Avatar

      Themselves

      Pretty sure its the sbm_fx_sweep_2_125_bpm sample. I would post the link but its disabled.

    3 more
  • User Avatar

    STAGEFRIGHT (new release)

    gorgeous

  • User Avatar

    Onlooker

    cheese

  • User Avatar

    T S

    "In the first age, in the first battle" -head ass beat

    • User Avatar

      |LV| NOGESI R.M.

      I feel like i've heard those quotes somehwere

    • User Avatar

      Perdition

      "The moments before...you could hear your own heartbeat. And that of the person next to you. Its now or never."

    • User Avatar

      Perdition

      "It was mever meant to end this way. Everything we fought for, gone in an instant...was it even worth it? We must band together for one final push. Life as we know it is on the line."

  • User Avatar

    SIREN

    the concept and how you wanted to execute it, is pretty good i really like it

    but small crits tho

    i feel like, there could be more to carry the drop forward, perhaps it could be how you mixed your sounds but overall pretty good!

  • User Avatar

    Raze

    Bro, you need to upload your stuff to soundcloud...im trying to listen!

    • User Avatar

      Raze

      Idk man, in my opinion i haven't listened to something like this that has peaked my interest like this has, no lie!

      But i get it, being overly critical sucks.

    • User Avatar

      Client

      When I get to the point where I feel like I'm good enough, I'll start uploading

  • User Avatar

    takemeaway

    this shit don’t wanna play past 2:38 , im waiting for the buildup and it’s just silent lol, sounds sick tho, crazy design, you can feel the depth.

  • User Avatar

    withdecay

    holy shit that synth at around 5:30 fucking chews bro got damn

  • User Avatar

    withdecay

    that bassline is mean as fuck

00:00
06:03