Cover of track Audiotool Day 2021 is just around the corner! by Audiotool Day 2021
1
  • 2 weeks ago
  • 654
  • 61
  • 137

Audiotool Day 2021, Infyuthsion, Inavon, Syntax, Goon, nico, laevent//H.P.★, Audiotool Day 2021 is just around the corner!

00:000:00:32

As Audiotool's yearly competition nears, we figured we would give you some time to prepare before it actually begins. As always, it's an event organized and run entirely by the community to get everyone's creativity flowing through competition.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

The rules for this year's competition will be posted on the day of the contest, so keep your eyes peeled for that!

And of course, it wouldn't be an AT Day without a diverse cast of judges;

@Syntax

@Infyuthsion

@Inavon

@Kepz

@nico

@Goon

@laevent//H.P.★

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

The competition starts on November 22 at 0:00 :00 and ends on January 10 at 23:59 :59.

We're all looking forward to what you come up with!

>> Audiotool Day 2021 <<

Create an account or Login to write a comment.

  • User Avatar

    Potasmic

    wowza

  • User Avatar

    Icebox

    Imagine if we submitted Back To You for this lmao

  • User Avatar

    titik

    TODAY- IT'S

    TODAY

    THE

    dAY

    DAY TODAY

    AAAAA

    • User Avatar

      titik

      basically just well-- making an entry- making your own track but just counting it as an entry idk lol

    • User Avatar

      vaporvariant

      I actually dont know what this is lol. Is it like a "make track" thing?

  • User Avatar

    bias alias

  • User Avatar

    DopeSlinger

    Anyone wanna collab on a power metal song?

  • User Avatar

    [dotaki.]

    • User Avatar

      Syntax

      nevermind, seems to be working fine now don't mind my dumb comments

    • User Avatar

      Syntax

      Dotaki can you please copy that draft over to the actual ATD post instead so the judges can actually see it, otherwise the remix glitch will prevent us from even opening the page.

  • User Avatar

    [dotaki.]

    I already started.

  • User Avatar

    titik

    IT STARTS TOMORROWWWWW AAAA ONE MOR DAYYYYY

  • User Avatar

    www.lastminut35.com

    Question: if I started working on a track /before/ the official start date, will my track count?

    Thanks in advance. -lm35/375

    • User Avatar

      www.lastminut35.com

      @Gravidon Well, gotta wait for the rules. Thanks for the answer!

    • User Avatar

      Gravidon

      Though it might be best to hold off on using any current drafts for right now, as the official rules have yet to be posted.

    • User Avatar

      Syntax

      considering we can't actually control whether people start or not after the pre-announcement, let alone figure out when they started the track, yeah it's fine to start now if you're really feeling it

  • User Avatar

    Audiotool Awards

    Looking forwards to seeing the entries this year 😎 Good luck everyone!

    • User Avatar

      Fluent

      I'm sure this will be clarified in the official announcement post, or subsequent ones. Last year it was midnight PST, at least for the due date

    • User Avatar

      Zero Hour

      alr ty

    • User Avatar

      fredruary♪

      @Zero Hour If I recall correctly, all time zones are allowed to submit to their relative final minute

    2 more
  • User Avatar

    archyives

    Good luck everybody, most of all have fun.

  • User Avatar

    ØutOfBounds

    Holy fuck I forgot about AT day. I can't believe its here already

    • User Avatar

      RevøLight

      yeah, it was very fast lol

      I still remember my young days in late January right after ATD 2020 ended... XD

  • User Avatar

    CrbnCpy

    Fun.

  • User Avatar

    [dotaki.]

    LETS GOOOO

  • User Avatar

    Vividkey

    LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    • User Avatar

      Vividkey

      i mean lets go for the part where i heard the bpm sound

00:00
06:03